aku sayang kau okey !

AWAKKKK !
weyhweyhweyhhhh ! aku sayang cinta rindu kau tau takkkk , aku bahagia kenal kau , aku happy tau tentang kau , aku bangga pernah jadi sebahagian dalam hati kau , >.<"
aku rindu nak gelak terbahak bahak ngn kau , aku rindu nak maki , gelak , jerit ngn kau , . Rindu nak sahre prob aku ngn kau -.-' bnyak sangad kenangn aku ngn kau kan , terlalu lalu bnyak , dari firs kau masuk sekolah tuuuu , sampai lah sekarang , aku tak pernah angap kau lain selain SAHABAT aku <3
kau terbaikkk okey , kau bnyak ajar aku macam mana nak jadi matang . kau ja yang ok ngn aku , kau ja yang faham molot aku , otak aku , cara aku , here we go , aku Rindu nak g pasar rabu ngn kau , aku rundu nak kayuh basikal pusing2 taman , rindu nak pelok kau dari belakang , rindu nak tarek rambut kau , rindu nak usha bulu kaki kau , rindu nak baring atas tilam nipis bilik kau , rindu nak usha kau dari lua kelas , rindu nak kacau kau tenga study , Fizaaaaa , rindu nak nangis depan kau , rindu nak kongsi makanan dengan kau , rindu nak kayuh basikal g umah kau malam malam , -____- aku rindu kauuu , Rinduuu aruah mak kau , -.-' mak kau mak kawan aku yang palinggggg spotingg , paling bestttt , paling seronokkkk ! Thanks aja aku buat bintang , kau tahu takk , sampai sekarang aku pandai nak buat <3 dah 5 tahun kita kawan kan weyh , You such a beautiful girl , kau best tau tau , ;D dari aku pakai fone 3310 , sampai sekarang dah up sikit , kau tetap kawan aku , aku tade duit , kau belanja aku , kau teman aku kalau aku ade masalahh , kau share prob ngn aku , aku PERCAYA kau , sebab kau simpan rahsia aku , . dari sekolahhhh , sampai sekaranggggg . sebak gila aku ingad cerita kita dulu dulu ><"
thanks sebab kau pernah jadi yang terbaik untuk aku , tercantik antara yang ada , tergila antara semua , :) kalau aku pernah buat kau terluka , kecik hati , aku mintak maff , mintak ampun kat kau <3 tetiba ja aku terniat nak updates pasal kau fiza , aku sayang kauu , excaited gila ku jumpa kau masa kat GERBANG MALAM aritu ;'/ nak nangisss tapi tahan , nak pelok kau aku segan orang ramai , ummm , kau jaga diriiii , kau pon matang kan , aku tak tak mudah nak hidup tanpa ibu bapa , but you must try it pretty , aku tau kau bolehhhh :) aku doakan kau bahagia , happy selalu , bersama insan yang dicintaaaa ;D kau sahabat aku okeyss , ILY BABY , MHUAH ,.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.