lamaaaa gila aku tak updatessss -,-


ya'allah , lama gila babi lah aku tak updates blogg kan , blog-2 korang pun aku tak bace weyhhh , almak lum lahhhhh , pc rumah aku dah hangus tebakar berapi-2 menciiiiii shangat shangatt -..-
hhahahhahahhaha , btw , tak terlambat lagi aku rasa nya nak wishhhhhhh , SELAMAT TAHUN BARU kat korang semuaaa :)
Weee , korang sehat takkk ? macam mana dengan kehidupan ditahun yang baruuu ? adakah ianya menggembirakan atau lebih menyedihkan dari tahun sebelum nya ? harap harap bertambah bermakna okeyy :)
target aku tahun ni aku nak dapatkan apa yang aku nak , akan aku usahakan sehingga tercapaii , Yeahh , USAHA TANGGA KEJAYAAN KAN :) bosannnnnn , aku bosan bhaii hidup singgle , i'm look 4 someone who can make sweet love with mee , no need to find stupid idiot bullshit friendship , ! tak penting kottt , macam hatam j jea :D biarkan yang lama kerana ianya lebih bermakna . yeahh :P



ouh mayyyyy , aku nak cari cinta weyhhh , dah jumpa , tapi belum dapat ja lagii , kenapa doe semua orang yang aku suka mint cinta sayang macam cilaka tak rep cinta aku laju laju balik -..- aku rase macam nak mencarot perlahan lahan sambil tunjuk fuck jea :)

okeyy then , aku tak tau nak updates pasal ap lanc dahh , yang aku tahu m aku NAK LELAKI TU JUGAK , aku suka kau :) yeahh m k byebyeeeee ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.